1. A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Tovább a kosárhoz” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
2. A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni azokat, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra. Áruházamban csak regisztrációval van lehetősége vásárolni, ezért két lehetőség közöl választhat:
· már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
· új vásárlóként akar regisztrálni
Ha korábban már vásárolt áruházamban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.
Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
A következő lépésben válassza ki az önnek megfelelő szállítási módot:
· házhozszállítás (futárszolgálattal) - Foxpost
· átvétel FoxPost automatából
· személyes átvétel Csobánkán (egyeztetett időpomtban)
Ezt követően egy önnek megfelelő fizetési módot kell választania:
· banki átutalás - megrendelése leadásakor e-mailben értesítem, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlámra az átutalt összeg, rendelését aktíválom, és e-mailben minden szükséges további információt közlök Önnel
· utánvét - készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának
· bankkártyás fizetés - a FoxPost csomagautomatánál
· készpénz - a Korsi telephelyén, Csobánkán, előre egyeztetett időpontban
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
3. Árak
Az árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak forintban értendők. Az Eladó alanyi adómentes ÁFA értékesítés szempontjából, így az áraknak ÁFA tartalma nincs. Azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
4. A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon, általában 24 órán belül megtörténik. Hétvégén és munkaszüneti napokon legkésőbb a következő munkanapon.
5. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
6. Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.
7. Fizetési feltételek
Áruházamban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben/bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.
8. Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár-folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
9. Szállítási díjak
Szállítási díjaink az ország területén egységesek, súly és méret függvényében változóak. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.
10. A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal (18 év alattiakkal)és nem magyarországi teljesítési címmel rendelkezőkkel. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
11. A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Bontott terméket nem veszünk vissza.
12. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk, utólag hozzáférhető lesz .
13. Elállási jog/ visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján. Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett termékek vételárát (szállítás költségeit nem) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
14. Eltarthatóság, minőség
A Korsi termékek vegyszermentesen, hőkezeléssel tartósított termékek. Ezért a termékek lejárati ideje az üvegen feltüntetett időig érvényesül. A kibontást követően a termékeket hűtve kell tárolni – rövid időn belül el kell fogyasztani. Bontott termék nem áll el!
15. Panaszkezelés
A Vevő az árúval vagy az ügyintézéssel kapcsolatos panaszait a +36302416410 telefonon vagy a korsineni@gmail.hu emailon teheti meg.
Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által biztosított Online Vitarendezési Platform segítséget nyújt Önnek.